Perinnepäivä 2022

KUTSU VUODEN 2022 PERINNEPÄIVÄÄN

Vietämme Opetusneuvos Hilja Vilkemaan Stipendisäätiön perinnepäivää lauantaina 10.12.2022 kello 14.00–16.30 Helsingissä Kansallismuseon

Ateljee-salissa, Mannerheimintie 34, 2-kerros. Samalla juhlistamme Stipendisäätiön 60-vuotistaivalta.

kello 14.00Polska X, säv. A. Visa

Tervetuloa

Nimikkosäätiön synty ja sen perustaja Hilja Vilkemaa

Säätiön puheenjohtaja Marja-Riitta Tervahauta

Maalaiskylästä maailmalle – runotytöstä presidentiksi

Kirjastoneuvos, Honorary Fellow, IFLAn presidentti Sinikka Sipilä

15.00Kahvi

15.30Taiteilija Seela Sella

Alku, säv. A. Visa

Yllätys (Trad.)

Tervetuloa!

Ilmoittaudu säätiön rahastonhoitaja Ulla Törnelle, ulla.torne@dnainternet.net tai tekstiviestillä 040 5027 031 viimeistään 30.11.2022. Kerro myös erityisruokavaliosi.

Sokos Hotel Presidentissä (Eteläinen Rautatiekatu 4) voi tarvittaessa yöpyä 8.-9.12. ja/tai 9.–10.12.2022 seniorihintaisessa huoneessa. Yhden hengen huone maksaa 95 euroa/yöeli saman verran kuin kahden hengen huone. Varaa huone mahdollisimman pian puh. 020 1234 608 tai sähköpostilla presidentti.helsinki@sokoshotels.fi tai www.sokoshotels.fi.

Vilkemaan Stipendisäätiö korvaa naisliittolaisille 80 prosenttia matkoista ja majoituksesta. Yksin majoittuvalle korvaus on puolet seniorihuoneen hinnasta tai – jos huonetoveria ei löydy – samoin puolet seniorihuoneen hinnasta.

< Tammikuu 2023 >
02030405060708